Konsortiumseminar: Presentasjon av boka "The ISIS Apocalypse: The History, Strategy and Doomsday Vision of the Islamic State"
Konsortium for forsking på terrorisme og internasjonal kriminalitet, i samarbeid med Senter for islam- og midtaustenstudiar (SIMS) ved Universitetet i Oslo har gleda av å invitere til seminar med William McCants, som presenterer den nye boka si, "The ISIS Apocalypse: The History, Strategy and Doomsday Vision of the Islamic State".
Energitryggleik – både mål og middel
EU lagar ein ny global strategi for utanriks- og tryggingspolitikk. I februar organiserte NUPI og EUISS eit seminar for å gi innspel om energitryggleik i Nord-Europa og Baltikum.
Bygger bro i Sentral-Asia
I en kontrasterpreget region baner OSSE-akademiet i Kirgisistan – med støtte fra NUPI – vei for fred, samarbeid og demokrati gjennom utdanning.
Ekspertmøte: Europa, EU og tryggleik
I samband med Utanriksdepartementets prosjekt "Veivalg i norsk utanriks- og tryggingspolitikk" som skal føre fram til ein Stortingsmelding våren 2017, organiserer NUPI i samarbeid med UD ein serie ekspertmøte. Formålet er å gi innspel til Stortingsmeldinga.
På bålet
På sankthansaften kan Storbritannia sette EU i brann, skriver NUPI-direktør Ulf Sverdrup i DN-kronikk.
Samarbeid mellom OSSE-akademiet og NUPI
Prosjektet innebærer en rekke aktiviteter, inkludert kapasitetsbygging for å styrke OSSE-akademiet som et regionalt møtested for forskning og undervisning, støtte til to masterprogrammer og forsknings...
Best practices in EU crisis response and policy implementation
This report has two aims. First, to take stock of how the Europen External Action Sercvice (EEAS) and the Commission have institutionalized lessons-learned mechanism. Second, to discuss the extent to which these mechanisms and practices incorporate the EU’s ambitions for a ‘conflict-sensitive’ and ‘comprehensive’ crisis-response approach. In this sense, this report will serve as a point of departure for case-study research to be undertaken within the framework of Work Packages 5–7 of the EUNPACK project, on whether there is a gap between policy and practice with regard to institutional learning.